Direktlänk till inlägg 18 juli 2019

Semesterpengar

Av Amanda Berntsson - 18 juli 2019 09:34

Nu är det nära semester. Kassan är lite låg så frågan är vad familjen kan hitta på att göra med begränsad budget. Man skulle kunna låna lite pengar, kikade på lånaguiden vad det finns att göra. Men att ta ett nytt lån för att semestra och sen ha det att betala av hela hösten är inte så lockande. Möjligtvis ska jag se om jag kan samla några lån få ner räntan och sen semetra för de pengarna. Känns dock som lite mer långsiktigt projekt.


Nä det får nog bli ett gäng lottorader och hoppas på storvinsten. Under tiden blir det nog någon form av camping i den svenska naturen. Det är aldrig så dumt och kanske det allra bästa ändå.

Justa campingställen har jag hittat hos i denna artikel hos aftonbladet campa i Sverige


Tält På Ullig Ihålig, Tält, Camping, Sjö

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Amanda Berntsson - Tisdag 19 mars 13:30

Halloj alla, nu börjar det närma sig sommaren, hoppas på lite sol och värme och kanske framåt slutet även lite mer normalt umgänge.    Har kört en beach 2024 nu senaste månaden. Hittade lite fin fakta om hur man får en snygg solbränna med kostt...

Av Amanda Berntsson - 2 november 2022 13:56

Hallå hallå, Var ett tag sedan jag skrev något i bloggen min. Men här kommer lite uppdatering på vad jag har sysslat med senaste tiden.   Jag har börjat kika på stjärnbilder, otroligt avkopplande och rofyllt börjar få kläm på de flesta vanliga ...

Av Amanda Berntsson - 23 juli 2021 11:14

Hej på er, Jag har något riktigt roligt som jag måste berätta om, jag har gått och blivit chefredaktör för en ny sida om skönhetsprodukter. Jag har jobbat inom branschen länge både på salonger av olika slag och som makeup artist. Samtidigt så gilla...

Av Amanda Berntsson - 9 oktober 2020 09:07

Skräp, är så less på denna corona. Måtte det bli bättre snart, känns som vi har tillräckligt med problem i samhället så att vi inte även behöver detta som till stor del drabbar svaga och oskyldiga. Hej å hå kämpa på!! ...

Av Amanda Berntsson - 21 augusti 2019 10:33

Då var det dags för den brutala verkligheten igen. Har varit en riktigt skön semester med olika utflykter i Sveriges fantastiska natur. Familjen mår bra och var faktiskt lite sugna på skola nu, skönt. Inga större framgångar med de spel jag har testat...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards