Alla inlägg under november 2022

Av Amanda Berntsson - 2 november 2022 13:56

Hallå hallå,

Var ett tag sedan jag skrev något i bloggen min. Men här kommer lite uppdatering på vad jag har sysslat med senaste tiden.


Jag har börjat kika på stjärnbilder, otroligt avkopplande och rofyllt börjar få kläm på de flesta vanliga nu. Har köpt ett enkelt teleskop för nybörjare men kikar nu på att gradera upp mig, något av de som jag hittat här får det nog bli.


Har även börjat på lite hemodling, driver nu upp plantor av glatta livet. Har byggt ett litet drivhus både inne och ute och har en hel del på gång i jorden. Är en del basgrejer man behöver, bra jord, rätt värme och växtljus samt rätt bevattning är några av sakerna jag har fått investera i.


För att ha koll på molnen vid mitt stjärnskådande och för att mina plantor ska må så bra som möjligt så har jag även investerat i en riktigt fin väderstation, denna hittade jag här.


Det var allt för nu:) /Amanda






Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards